Dental art clinic

חייגו: 03-5222203​

int
facebook
watsapp

כתרי זירקוניה​

כתרי זירקוניה
לוגו

כתרי זירקוניה הם סוג הכתרים הנפוצים ביותר, הן בישראל והן בעולם כולו. מעבר לזה, עד לפני שנים מעטות היה מדובר בסוג הכתרים היחיד שנעשה בו שימוש. לאורך השנים, הטכנולוגיות והטכניקות השתכללו, אך מקומם של כתרים אלו נשאר. אם אתם צריכים לעבור בקרוב טיפול כתר, אנחנו ממליצים לכם להמשיך ולקרוא. ממש כאן למטה אספנו שלוש שאלות נפוצות אודות כתר הזירקוניה, וענינו עליהם אחת ולתמיד. כך, תוכלו לקבל מעט וודאות בנוגע להליך שאתם עתידים לעבור ולהגיע אליו רגועים יותר.

מהם כתרי זירקוניה?

כתרי זירקוניה הם למעשה כתרים שעשויים ברובם ממינרל בעל שם זהה. הכתר עשוי גם מתערובת מתכות שאין מזיקות לגוף האדם ואינן מתפרקות. עולם הרפואה משתמש במינרל הזירקוניה במגוון תחומים, הן ברפואת שיניים והן בניתוחי מפרקים. הזירקוניה הוא מינרל חזק ועמיד שמסייע להחזיר לשיניים שלנו את התפקוד שלהן.

מתי נבחר להשתמש בכתרי זירקוניה?

במרבית המקרים, נטפל במטופלים בעזרת כתרי זירקוניה כאשר ישנה בעיה בשיניים הממוקמות בלסת הקדמית. שתי הבעיות הנפוצות ביותר שנהוג לטפל בהן בעזרת כתרים אלו הן:

מקרים בהם ישנן שיניים חסרות בלסת העליונה והקדמית.

מקרים בהם ישנן שיניים חסרות בלסת האחורית שאינן בולטות ואין צורך בשיקום לסת מלא.

אחת הסיבות העיקריות שאנחנו משתמשים בכתרים אלו עבור הלסת הקדמית הוא המראה שלהם. כתרי הזירקוניה מייצרים מראה אמין של שן, כך שהמראה האסתטי של הפה נשמר במלואו. הדבר מאפשר לכל אחד ואחת להנות ממראה פה נעים שלא נראה מתכתי או מזויף. בנוסף, כנראה שנבחר להשתמש בהם גם אצל מטופלים בעלי בעיות חניכיים. הזירקוניה נחשבת לחומר שמשפיע פחות על החניכיים, כך שהוא מתאים גם לחניכיים בעייתיות.

כיצד מתבצע הטיפול בכתרי זירוקניה?

בכדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, יש לפעול בכמה שלבים. ראשית, נבצע השחזה של השן עצמה (אם ישנה). מטרת ההשחזה היא לוודא שהכתר יוכל להתמקם על השן כמו שצריך. לאחר מכן, נמדוד את המרחב שנוצר וניצור כתר זירקוניה בהתאמה אישית. התקנה של כתרי זירקוניה היא די פשוטה והיא מתבצעת באמצעותה הדבקה מיוחדת. וזהו, כך כתר זירקוניה חדש הגיע לעולם.

אנחנו במרפאת "Dental Art Clinic" מבצעים טיפולי שיניים תוך שימוש בכתר מסוג זירקוניה. מדובר בסוג כתרים אמין ויעיל שיודע לעזור לנו להשיג את התוצאות הרצויות. במידה ויש לכם עוד שאלות על טיפול זה, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בהקדם!

תפריט נגישות

× איך אפשר לעזור?