Dental art clinic

חייגו: 03-5222203​

int
facebook
watsapp

ציפוי חרסינה לשיניים מחיר – כמה זה יכול לעלות לנו?​

ציפוי חרסינה לשיניים מחיר
לוגו

אנשים רבים פונים אל מרפאות שיניים במטרה להתקין ציפוי על גבי השן, זאת במטרה לתקן פגמים מסוימים, אסתטיים ואחרים שיכולים להשפיע על התפקוד של השן וכן על הנראות שלה. אחד הדברים שמשפיעים על ההחלטה שלהם באיזה סוג של ציפוי להשתמש הוא העלות, שכן במקרה של ציפוי חרסינה לשיניים מחיר הוא שונה מאשר ציפויים מסוגים אחרים.

ציפוי חרסינה לשיניים מחיר נקבע, באופן טבעי לא רק על פי סוג החומר אלא גם על פי תהליך העבודה שנדרש לבצע בשביל להדביק את הציפוי, האיכות והעמידות של החומר.

צריך לומר, ציפוי חרסינה בדומה לציפויים אחרים, למשל קומפוזיט, גם הוא מיועד לשיפור המראה האסתטי של השיניים ותיקון פגמים.

אבל ההבדל ביניהם הוא החומר ושיטת עבודה כולל מחיר הוא עצום.

ציפוי חרסינה לשיניים מחיר – כמה זה יעלה ומתי נעדיף להשתמש באופציה זו

ציפוי חרסינה לשיניים מחיר יכול לנוע בין 2000 2500 שקל לשן בודדות לבין סכומים של 6000-8000 שקלים למספר שיניים. צריך לומר שעלות הציפוי והעבודה משתנה, באופן טבעי בין מרפאה למרפאה, ולא כל הרופאים גובים בהכרח את אותו מחיר.

נקודה נוספת שצריך לקחת בחשבון היא, ציפוי שיניים חרסינה מחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר ציפוי אחר, קרי כמו קומפוזיט. ציפוי חרסינה מחזיק 10-15 שנה, לעומת ציפוי קומופיזט שמחזיק פחות מ-8-10 שנים. לכן כשמשלמים סכום כזה, צריך לכור להבין שמדובר בציפוי שמחזיק מעמד שנים רבות ואין צורך לחזור לטיפולי תיקון או שחזור בהקדם.

באילו מקרים הציפוי יכול לעזור

ציפוי חרסינה, כאמור, יכול לעזור לנו במקרים בהם אנחנו מתמודדים עם פגמים ושברים בשן, אובדן חומר כתוצאה מעששת, בעיה במרווחים של השיניים או מכוונה לייצר מראה אחיד בין השיניים אם קיים מצב בו גודל כל שן הוא שונה.
אלו דברים שיכולים לעזור לנו גם בהיבט האסתטי אך גם בהיבט התפקודי, אם אנחנו רוצים ליהנות מאפשרות ללעוס ולאכול בצורה נוחה. אם אתם רוצים לדעת עוד על ציפוי שיניים חרסינה מחיר ודברים אחרים, זה הזמן ליצור איתנו קשר, מרפאת Dental Art Clinic ונשמח לספק לכם את כל המידע הרלוונטי.

בוודאי שכן! יתרון בולט של סוג כתרים אלו הוא המראה שלהם. החרסינה החזקה מקנה להם מראה מאוד טבעי ואסתטי, שמשתלב עם השיניים הטבעיות. כך, ניתן לחזור למראה הטבעי של השיניים גם במקרים של כתרים בלסת הקדמית. יתרון נוסף של כתרי אימקס (emax) הוא תהליך הייצור שלהן. כתרי האימקס מיוצרים בהתאמה מלאה למבנה הלסת של כל מטופל ומטופל. הדבר מאפשר התאמה מושלמת של הכתר לשן. היתרון הגדול ביותר של סוג כתר זה הוא העמידות שלו. מדובר בסוג הכתרים העמיד ביותר שיש לנו כיום, שמחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות. בחירה בסוג כתר זה מאפשרת למטופל להיות בראש שקט.​

תפריט נגישות

× איך אפשר לעזור?