‏03-5330808‏

רופא שיניים לשיקום הפה​

רופא שיניים לשיקום הפה הוא אחד מהרופאים המבוקשים ביותר בקרב הציבור הישראלי. המספר הרב של החיפושים ברשת מראה בבירור שיש לא מעט אנשים שזקוקים לשירותיהם. אבל האם אתם באמת יודעים מה רופא שיקום פה עושה? האם אתם יודעים מהם השירותים שהוא יכול לבצע עבורכם? אם אתם לא לגמרי בטוחים, אנחנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא. ענינו על שלוש שאלות נפוצות שכל רופא לשיקום שיניים מקבל אחת ולתמיד.

מה רופא שיניים לשיקום הפה בעצם עושה?

עבודתו של רופא שיניים לשיקום הפה היא מגוונת ומורכבת במיוחד. על מנת להגיע לתפקיד, על הרופא המיועד להשקיע רבות בלימודים. רופא מומחה לשיקום הפה והשיניים הוא רופא שעבר התמחות של כחמש שנים בתחום השיקום. במידה ואתם זקוקים לשירותי שיקום שיניים, תמיד עדיף לעשות זאת אצל מומחים.

עבודתו של רופא השיקום לרוב לא תהיה ממוקדת באספקט אחד, אלא תשפיע על כל הפה. חלק מהטיפולים שרופא השיקום מבצע הם:

 

השתלת שיניים

שיקום והחלפה של שיניים שנרקבו

יישור שיניים

טיפול בסינוסים

טיפולי שורש

גם עבודה אסתטית

כמובן שכן. חלק נרחב מעבודתו  של רופא שיניים לשיקום הפה נסוב סביב המראה הסופי. בסופו של דבר, לצד הבריאות והתפקוד, חשוב להעניק למטופל תוצאה יפה. המטרה של שיקום שיניים היא לתת למטופל להתנהל בצורה חופשית עם השיניים והלסת שלו. בכדי להשיג זאת, חשוב לוודא שהתוצאה הסופית היא גם אסתטית ונעימה לעין. במידה והיא לא, ייתכן והמטופל יתבייש בכך והדבר יפגום באיכות חייו לאחר הטיפול. אחד מתפקידו הרבים של רופא לשיקום הפה היא גם לוודא שהתוצאה הסופית היא גם יפה.

האם יש הגבלה לאנשים שרופאי שיניים לשיקום הפה יכולים לעזור להם?

ממש לא! כל רופא שיניים לשיקום הפה יכול וצריך לעזור לכל מטופל שמגיע אליו. עבודתו של הרופא יכולה לסייע לאנשים מכלל האוכלוסייה. תתפלאו לדעת כמה אנשים נזקקים לטיפולי שיקום פה, בכל גיל ומכל שכבה בקהילה. מטרתו של הרופא היא לסייע לכמה שיותר מטופלים, ללא כל הסתייגות כלשהי.

 

אנחנו במרפאת Dental Art Clinic מבצעים מגוון טיפולים מתקדמים לשיקום הפה. הצוות שלנו כולל רופאי שיניים המומחים בשיקום הפה, שיעשו את הכל בכדי לעזור לכם. לא משנה מהי הבעיה, באמצעות עבודה קשה ויסודית נוכל לפתור הכל. במידה ואתם רוצים לקבוע תור לרופא מומחה בשיקום הפה, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בהקדם!

מרפאת שיניים רמת החייל - רופא שיניים פרטי | ד

חדש!

טיפול שיניים וחניכיים באמצעות לייזר דנטלי