רפואת שיניים אסתטית היא תחום עולה בעולמות רפואת השיניים בעולם. ככל שהשנים עוברות, רופאים הבינו כי הנראות של המטופלים חשובה לא פחות מבריאותם. הרצון של מטופלים רבים לקבל מראה שיניים אסתטי ונעים הוביל לחשיבה מחדש. כך, נוצרו לא מעט חידושים בעולם רפואת השיניים שהובילו אותנו למקום בו אנו נמצאים כיום. יש בידינו לא מעט כלים חדשניים שיכולים להעניק לכל אחד את החיוך המושלם. אם אתם רוצים לשמוע עוד, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא. אספנו לכם שלושה חידושים מרכזיים שקרו בעולם רפואת השיניים שבאים רק לטובתכם.

רפואה שמקשיבה למטופלים שלה

אחד היתרונות הבולטים של רפואת שיניים אסתטית הוא ההקשבה למטופלים. המטרה של סוג רפואה זה הוא להעניק להם את התוצר הטוב ביותר – חיוך שהם ירגישו בנוח להשוויץ בו כל יום מחדש. במידה וגם לכם יש פרט בשיניים או בלסת שאתם פחות אוהבים, אתם רק צריכים לדבר. ספרו לנו במה מדובר, כיצד המצב משפיע עליכם ויחד נבחן מה אפשר לעשות.

התפתחות בעולמות הכתרים

אחד השינויים הגדולים שהאסתטיקה ברפואת שיניים הביאה איתה הוא השינוי בתחום הכתרים. עד לא מזמן, לכתרים הייתה משימה תפקודית בלבד, ולא הייתה שום חשיבות למראה שלהם. היום, התמונה השתנתה ללא היכר. נושא האסתטיקה הביא לנו סוגים חדשים ומדהימים של כתרים שלא פוגמים במראה, להפך. רפואת שיניים אסתטית עושה שימוש בכתרים חדשניים בעל מראה טבעי ועמידות מוגברת.

שחוזי שן מתקדמים במיוחד

תחום נוסף שהושפעה מעליית המודעות לאסתטיקה הוא הליכי שחזורי שן. שחזור שן, המוכר יותר כסתימה, הוא הליך די מוכר שישראלים רבים עוברים. אנשים בכל הגילאים נזקקים לשירות זה, כולם רוצים לשמור על החיוך גם לאחריו. גם כאן, רפואת שיניים אסתטית באה לעזרה. אם בעבר מילוי סתימות היה נעשה ע"י מתכות בולטות בלבד, היום זה לא כך. ישנה אפשרות לבצע שחזורי שן בדרך אסתטית יותר ובעלת מראה טבעי, בעיקר כשמדובר בשיניים הקדמיות. כך, ניתן להשיג את כל מטרות הטיפול מבלי לוותר על המראה הטבעי של השיניים.

 

אנחנו במרפאת Dental Art Clinic שמים דגש משמעותי על האסתטיקה הדנטלית של כל המטופלים שלנו. מעבר לבריאות, חשוב לנו שהמטופלים יצאו מהמרפאה שלנו שלמים עם מראה הפה והלסת  החדשים שלהם. במידה ויש לכם עוד שאלות או שאתם רוצים לקבוע תור, תוכלו ליצור איתנו קשר בהקדם! 

‏03-5330808‏

רפואת שיניים אסתטית

רפואת שיניים אסתטית מתייחסת לכל אותם טיפולי שיניים אשר בכוחם לשפר את מראה שיניים ולא פחות חשוב מכך אתם מראה החיוך. חשוב לציין שהטכנולוגיה המתקדמת והחדשנית שהגיעה גם לעולם רפואת השיניים, מאפשרת כיום ליהנות מקשת רחבה של טיפולים שונים, אשר בכוחם לשפר במידה משמעותית את נראות השיניים וזאת, בהליך שהינו יחסית פשוט וקצר (בעיקר בהשוואה לטיפולים אשר היו נהוגים בעבר). כמובן, שהיצע הטיפולים הרחב, מאפשר להעניק פתרונות לפגמים, מצבים ובעיות שונות בשיניים – כאשר, רופא שיניים מקצועי ומנוסה אשר מתמחה בטיפולים אסתטיים ידע להתאים את הטיפול למצב השיניים של המטופל. 

 

מהם הטיפולים הנכללים בקטגוריית רפואת שיניים אסתטית?

 

בין הטיפולים אשר נכללים בקטגוריה של רפואת שיניים אסתטית, ניתן לציין את הטיפולים הבאים: טיפולים להלבנת שיניים, ציפויי שיניים, כתרים אסתטיים, שתלים דנטליים, טיפולי יישור שיניים וטיפולי שיוף שיניים. כאמור, כיום הודות לטכנולוגיות מתקדמות, כל טיפול שכזה יכול להתבסס על שיטות שונות, כאשר ניתן לבחור את השיטה אשר תתאים בצורה המיטבית לצרכים של המטופל, למצב הפה והשיניים שלו, להעדפותיו וכמובן, לשיקולים שונים של רופא השיניים. בכדי ליהנות מהפתרונות הטובים ביותר, יש לבחור ברופא אשר מקפיד לעבוד עם הטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות בתחום ועם החומרים הטובים והעמידים ביותר וידוע כבעל שם ומוניטין בתחום – אם ידוע לכם סוג הטיפול הפרטני לו אתם זקוקים, תוכלו לשאול את הרופא לגבי השיטות והטכנולוגיות בהן הוא עושה שימוש לצורך אותו הטיפול. 

 

טיפולי רפואת שיניים אסתטית – היכרות עם כל החידושים

 

כאמור, תחום רפואת השיניים מתקדם ומתחדש בכל תקופת זמן קצרה, כאשר, בין החידושים שכדאי להכיר: יישור שיניים שקוף, השתלת שיניים ביום אחד, ציפוי שיניים למינייט והרשימה של הטיפולים החדשניים עוד ארוכה ומגוונת. בדומה לתחומים אחרים, גם כאשר זה נוגע לתחום של רפואת שיניים אסתטית, ידע יכול להוות ככוח וככל שאוספים מידע לגבי יותר סוגים של טיפולים וחידושים בתחום – כך ניתן לבחור את הטיפול אשר בכוחו לספק את המענה הטוב ביותר על הציפיות – וכאמור, כשההיצע הוא כה גדול אין שום סיבה להתפשר על פחות מהטוב ביותר אותו תוכלו לקבל. 

אם אתם מתעניינים בטיפולי שיניים לצורך אסתטיקה, אין שום סיבה שתתפשרו על פחות מקבלת הטיפולים המקצועיים והאיכותיים ביותר בנמצא. עם ניסיון של למעלה מ-25 שנה, תוכלו להבטיח כי בחירה במרפאת השיניים Dental Art Clinic של ד"ר רייר מיכאל, תהווה ללא כל ספק כבחירה הנכונה.

מרפאת שיניים רמת החייל - רופא שיניים פרטי | ד

חדש!

טיפול שיניים וחניכיים באמצעות לייזר דנטלי