Dental art clinic

חייגו: 03-5222203​

int
facebook
watsapp

טכנולוגיה מובילה עבור רפואת שיניים דיגיטלית

רפואת שיניים דיגיטלית
לוגו

רפואת שיניים דיגיטלית מאפשרת ליהנות ממגוון רחב של טיפולי שיניים מתקדמים, מותאמים אישית וכאלה אשר מאפשרים את קבלת התוצאה הטובה והמרשימה ביותר, בזמן הקצר ביותר. עולם רפואת השיניים הדיגיטלית כולל מגוון רחב של אלמנטים מתקדמים כמו: טיפול השתלת שיניים ממוחשבת, צילום וסריקה דיגיטלית והרשימה עוד ארוכה. כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות והתועלות של הטיפולים הדיגיטליים, יש לבחור בתבונה את מרפאת השיניים, לבדוק באלו טכנולוגיות היא עושה שימוש, מה הניסיון והרמה המקצועית של רופאי השיניים וכמובן, לבדוק גם את הנושא של תודעת השירות – אשר גם היא יכולה להשפיע על טיבם ואיכותם של טיפולי השיניים.

רפואת שיניים דיגיטלית – החידושים והאפשרויות

אם גם אתם מגלים עניין לגבי מה רפואת שיניים דיגיטלית מציעה בעבורכם, להלן מידע ופרטים לגבי חלק מהחידושים:

טיפולי שיקום הפה בהליך דיגיטלי – הודות למכשיר דיגיטלי חדשני ומתקדם, ניתן לבצע צילום וסריקה של השיניים, להכין הדמיה וירטואלית תלת ממדית ולעצב את השחזורים בצורה ממוחשבת. .

צילום דיגיטלי – צילום דיגיטלי מאפשר לקבל תוצאות איכותיות יותר ואף אפשרות ליהנות מתוצאה בצורה של תמונות דו ממדיות – מה שיאפשר לרופא השיניים לראות בצורה ברורה יותר פרטים, כולל פרטים קטנים – ובצורה כזאת, לתכנן ולהתאים בצורה טובה ומדויקת יותר את טיפולי השיניים.

טיפולי ציפוי שיניים – הטכנולוגיה החדשנית והדיגיטלית, הגיעה גם לעולם טיפולי ציפוי שיניים והיא מאפשרת למטופלים לראות את התוצאות של הטיפול, לפני שהוא מבוצע בפועל – מה שמאפשר לקבל החלטה מושכלת ונבונה אם לעבור את הטיפול.

כאמור, אלו הם רק חלק מהחידושים של רפואת השיניים הדיגיטלית ורשימת האפשרויות והתועלות עוד מגוונת וארוכה.

רפואת שיניים דיגיטלית – הדרך ליהנות מכל התועלות

הודות לחידושים אשר רפואת שיניים דיגיטלית הביאה עמה, ניתן כיום ליהנות מטיפולי שיניים איכותיים, יעילים ומותאמים אישית. כאמור, הדרך ליהנות מכל התועלות עוברת בהיכרות עם כמה שיותר חידושים ואפשרויות, בחירה מושכלת ונבונה באותה המרפאה וכמובן, הבנה מהן שיטות העבודה של אותה המרפאה ומה היתרונות של אותן השיטות על פני שיטות אחרות.

אם גם אתם רוצים ליהנות מהיתרונות של החידושים בעולם רפואת השיניים, תשמחו לגלות שהגעתם לכתובת הנכונה. מרפאת השיניים Dental Art Clinic של ד"ר רייר מיכאל הינה בעלת ותק של 25 שנה, כאשר, לאורך כל שנות פעולתה המרפאה מקפידה לשמור על עדכניות ולאמץ את הטכנולוגיות החדשניות והאיכותיות ביותר בעולם רפואת השיניים.

תפריט נגישות

× איך אפשר לעזור?